پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری نارضایتی ترابی از پستش در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام
سرخط خبرها

معنوی‌نژاد، سورپرایز احتمالی ایران در جدال با برزیل| نبرد سرنوشت‌ساز

  • کد خبر: ۱۲۴۴۰۶
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
معنوی‌نژاد، سورپرایز احتمالی ایران در جدال با برزیل| نبرد سرنوشت‌ساز
بلندقامتان والیبال ایران امشب به‌مصاف برزیل می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تیم‌ملی والیبال ایران امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در مرحله نخست حذفی رقابت‌های قهرمانی مردان جهان به‌مصاف برزیل خواهد رفت. این دیدار، آخرین بازی مرحله حذفی این دوره از مسابقات خواهد بود. برزیل به‌عنوان نماینده آمریکای جنوبی در بازی اول مرحله مقدماتی دو دست را به کوبا واگذار کرد؛ اما پس از آن موفق شد روند خوب خودش را آغاز کند.

برزیل در مرحله مقدماتی، کوبا و ژاپن و قطر را شکست داد و با هشت‌امتیاز صدرنشین شد. تیم‌ملی والیبال برزیل در پانزده بازی از هجده بازی قبلی‌اش مقابل ایران به پیروزی رسیده است و آخرین مصاف آن‌ها در لیگ‌ملت‌های والیبال با برد برزیل همراه بود. سه پیروزی تیم‌ملی ایران مقابل برزیل هم در مسابقات لیگ جهانی والیبال‌۲۰۱۴ به‌دست آمده است. تیم والیبال برزیل در این مسابقات بازیکنان نامداری مانند رزنده و لوکارلی را در اختیار دارد.

چهار دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی نیز روز‌های چهارشنبه ۱۶‌شهریور در لیوبلیانای و پنجشنبه ۱۷‌شهریور در شهر گلیویس برگزار خواهد شد تا چهار تیم برتر جهان در مرحله نیمه‌نهایی، مسابقات خود را روز شنبه ۱۹‌شهریور در سالن اسپودک آرنای شهر کاتوویتسه در لهستان (میزبان مرحله مقدماتی) پیگیری کنند. دیدار‌های رده‌بندی و نهایی نیز روز یکشنبه ۲۰ شهریور در همین شهر و سالن برگزار می‌شود و تیم‌های اول تا سوم معرفی خواهند شد. تیم‌های برزیل، ایتالیا و لهستان در بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان و در غیاب روسیه، پرافتخارترین کشور این رقابت‌ها، به‌دنبال چهارمین قهرمانی‌شان در جهان هستند.

دال‌زاتو: بازی سختی با ایران داریم

سرمربی تیم‌ملی والیبال برزیل گفت: ایران تیم قدرتمندی است و بازیکنان این تیم می‌توانند در هر تیمی در دنیا بازی کنند. رنان دال‌زاتو، پیش از بازی تیم‌ملی والیبال برزیل مقابل ایران در مرحله حذفی رقابت‌های قهرمانی جهان اظهار کرد: بازی خیلی سختی است؛ چون در این مرحله رقابت بسیار تنگاتنگ است. در مسابقات جهانی ما نمی‌توانیم حریفمان را انتخاب کنیم. باید سخت کار کنیم و در مقابل هر تیمی بهترین نمایش را داشته باشیم. او درباره شناختش از تیم ایران گفت: ایران تیم قدرتمندی است و بازیکنان این تیم می‌توانند در هر تیمی در دنیا بازی کنند. ایران بازیکنان سطح خوبی دارد و بازی سختی با آن‌ها داریم.

معنوی‌نژاد؛ سورپرایز احتمالی برای جدال بزرگ

محمدجواد معنوی‌نژاد در تمرینات بسیار آماده نشان می‌دهد. بر‌خلاف انتظار، معنوی‌نژاد در مرحله گروهی به‌جز چندباری که برای دفاع روی تور به زمین آمد، فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد. در‌حقیقت سرمربی تیم‌ملی تصمیم گرفت بیشتر از امیرحسین اسفندیار و مرتضی شریفی در کنار میلاد عبادی‌پور استفاده کند.

با‌این‌حال معنوی‌نژاد همچنان در تمرینات با آمادگی شایان‌توجهی حاضر می‌شود. این ستاره والیبال ایران می‌تواند سورپرایز تیم‌ملی در مسابقه امشب برابر برزیل باشد. باتوجه‌به اینکه معنوی‌نژاد کمتر به بازی گرفته شده است، شناخت زیادی از او وجود ندارد و بعید نیست که در تقابل با برزیل در ترکیب شروع‌کننده عطایی قرار بگیرد و احتمالا این بازیکن خوش‌پرش، سورپرایز ایران برابر برزیل خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->